Lördagsmys

Har haft en så galen lördag,Blev mulad av Sveriges värsta orre but I love her anyway, hände en sak sen som var helt underbart fast kan inte ta upp i bloggen..än.. hihi! I allafall jag kom hem vid nio tiden, märkte att vi inte hade något godis eller nåt så kämpade mig iväg i kylan till affären som var stängd,så jäkla typiskt. Så ställde mig och bakade chokladbollar,haha. Har typ ätit 5 stycken och tusen mandariner så är proppmätt! Kollade på en jätte gullig film som gick på 6an, ingen aning vad den hette men den var bra! Ska umgås lite med en av mina ``kära´´ bröder nu så uppdaterar kanske innan jag går och lägger mig! juste, imorgon kommer ett nytt videoinlägg upp som vi egentligen skulle lagt upp idag!
pussar/Robyn

Kommentarer

kommentera förfan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0